Nice

Då var man nästan precis hemkommen från lite jobb i Nice. Och vad ska man säga om det. 32 grader och konstant sol, lite bad och lite vin. Man ska inte klaga och det var inte heller tomt på roligheter. redan första kvällen när vi ska åka hiss fyra pers med lite utrustning. Vi stiger in och känner att det är rätt tajt och vi frågar oss om vi tror det kommer gå då nån säger att det ska rymma 4 pers enligt skylten och vi trycker på knappen, vad händer. Jo vi fastnar så klart och det går inte heller att öppna dörrarna utan vi är helt fast. Det dröjer ett tag så kommer en fransman och hjälper till att öppna och vi blir utsläppt, märker då också att hissen har åkt en halmmeter neråt och är sönder. De trappan berättar att det aldrig hänt tidigare och vi ser också att hissen tog 4 pers men max 350 kg och efter lite enkel matte upptäcker vi att vi gått rätt så rejält över den vikten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fatass! =) Hoppas du haft det bra och ölen varit kall!

2009-09-28 @ 21:53:27
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev ovanstående kommentar....du vet jag och datorer....

2009-09-28 @ 21:54:08
Postat av: Sulan

Sulan alltså.....fan att den tar bort mitt namn hela tiden!

2009-09-28 @ 21:54:51
Postat av: Kizzy

Ja det går bra för dit lag ser jag

2009-10-04 @ 11:16:50
Postat av: Kizzy

Konstigt att den aldrig tar bort mitt namn!

2009-10-04 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0