ny upplevelse

Provade idag på kontoret att gå på "hoppstylter" utan skydd, (http://tanzenmitdielina.blogspot.com/) har bevis trots hon slutat blogga? Jävligt roligt men läskigt, man blir 2.20. Skulle vilja se ett annat kontor där en kille går på stylter och en anna kör en "segway".
Började mina första steg som bambi med en Lina bredvid som tyckte jag bara skulle gå på, men jag hade mer i huvet och tog det lite försiktigt. Fick lite kool på det och tog några steg utan att hålla i något. Gick bra till första pelaren, till nästa hade jag lite framvikt och började ofrivilligt springa vilket gjorde att jag trillade och lina skriker då så at hela metronome vaknar ur sin fredags sykos. Jag lyckas dock grepa närmaste stolpe och glider sakta ner på den med en arm runt som bara ger mig lätta brännskador. Bilden nedan visar det, den var dock lite blodigare när den var färsk, hoppades på ett coolt ärr. Efter det fick jag hjälp av två personer att resa på mig och jag var på det igen och gick faktiskt ganska bra. Var dock nöjd när jag satt mig ner och tog av mig dom utan brutna leder. Gisk senare på toa och pissade och kände i fötterna att det fortfarande gungade, läskigt!


Tre timmar tidigare var det också lite blodig och kom ihåg det är inget sår som får av att skåra sig utan det har uppkommit av att jag brännt mig på vit betong


Var beredda på en ny avdelnig där ni får se vad som sker bakom kulliserna på inspelningen av i en annan del av Köping 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0