Tilläg

kom på att jag glömt några grejor från Co-lombia så nu kommer en snabb resume.
För första gången i mitt liv satt jag i en bil som blev kollad för bomber när vi skulle in på en statlig byggnad.
När fan ska folk fatta att en bil kommer inte flytta sig snabbare för att man tutar, går lika snabbt och man blir så satans irreterad på desa människor.
Folket på resturangerna går nog en utbildning hur man tar bort oanvända bestick på resturangerna för fan va snitsiga de var på att ta bort dom utan att deras egna händer rörde dom med hjälp av två andra bestick, konstigt men roligt att titta på.
Presidenten åkte förbi när vi befann oss på polis huset. Först kom ett helt gäng med mc för att spärra av vägar. Sen kom fyra identiska jeepar utan reg skylt körandes snabbt som fan, i en av dom satt presidenten. Längst back kom en jeep till där en kille stack fram ut solluckan med ett automat vapen och en rygg sköld av pansar,
Fan vad man lär sig mycke spanska när man spenderat en vecka här och en i chile, imponerad.

Sist måste jag säga att jag är kär. Latinskor fy fan, är de snygga så är de jävligt tajta och snygga.

Det var en snabb resume om det jag glömt berätta om tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0