just det

gick upp till kameramannen Johan för att lämna lite batteri och knackar på och han pissar och jag väntar. Det är gelt tyst i koridorren och plötsligt hör jag det. Det är magiskt, spännaden och högt. Grannen mitt emot eller rättar sagt tjejen får känna  på den duktigt. Man hör stönen väldigt klart, högt och tydligt, hon njöt med en tyst kille. det enda jag tänkte på var att johan dra upp gylfen och kom och lyssna på det här, det händer inte alltid. Han hinner ut, men hon är  lite tystare, men han hör det. Bland det roligaste jag upplevt på ett hotel på länge.  Jag går in sätter baterierna på laddning och går och köper öl som jag och Ulrika dricker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0