hemma igen

Va på stan idag och gick och det händer ta mig fan inte ofta. Bor man i sthlm så har man inte samma sug som folket som kommer och besöker. Dock är det super viktigt att ha lurar på huvet så slipper alla dessa jävla folk som vil ha pengar av en. Tyvärr har mina lurar börjat sjunga på sista versen och håller på att trilla sönder, som tur var kunde jag lagga dom med lite gaffa tejp (lifesaver vid många tillfällen) dock sitter de lite snett, så måste inhandla nya såna.
Va är det med den här kändis kåtheten jag är inte särskillt kåt på dom men varje gång jag passerar en måste jag titta lite extra. Idag sprang jag förbi hello kitty eller va fan hon heter, som jag tycker är superjobbig, ändå tittar jag. Sen tror jag att jag sprang förbi mr. modysson, inte säker han gick med käp.

Och vem fan vill köpa ett tv-spel basserat på paintball, hur roligt kan det vara!

Kommentarer
Postat av: Sulan

Seriöst, du måste kolla in den norska filmen Död Snö. Har inte sett den själv än men det blir snart av. Lyssna bara på storyn: skidturister i norge stöter på Nazizombies!

Det är nästan för bra för att vara sant. Men det blir bättre! Taglinen till filmen är: Trumvirvel

"EIN! ZWEI! DIE!" Hahaha! Världsklass =)

2009-03-24 @ 22:07:54
Postat av: Sulan

http://www.imdb.com/title/tt1278340/

2009-03-24 @ 22:13:55
Postat av: Lina

Du är rolig. Och lite störd.

2009-03-29 @ 16:08:47
URL: http://tanzenmitdielina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0