hemma bäst?

Är nu tillbaks från sydkorea och vad man kan säga om de sista dagarna är inte mycket. Jag gillade inte maten där men den inhemska ölen Cass var god och lättdrucken. Besökte en by som i deras ögon beräknas som liten vilket innebär att där bor ett par hundratusen! Det var också ganska kul att gå runt och lite halvhögt skrika -här va de ko rea, här va de ko rea! Får se om det är lika kul att skrika co lombia.

På flyget hem han jag kasta i mig mer än vad jag brukar hinna under en vanlig fredag i sthlm. Det konstiga var att jag inte kände mig lika berusad som jag brukar göra på marken. Kommer till sthlm och märker att plånboken är borta och tänker kuken också. Det hela löste sig dock senare genom att den återfanns på arlanda, hade tappat den på planet från helsinke och hade inte blivit bestulen på den i fyllan, vilket kändes bra. Dock han jag spärra alla mina kort och hoppas de nya hinner komma innan jag drar till taiwan på lördag.

Kollade igenom en serie som heter the 80 show och är ett försök att lyckas med ett nyt årtionde efter det gått så bra för the 70 show. Men inte konstigt att det bara blev en säsong, den är så dålig. Det ända som gör den lite rolig är kläderna de använder och när de dansar när de går ut. Det ändå som gjorde att jag uthärdade det mesta av denna serien var att jag var full när jag kollade på den, vilket gjorde den lite roligare och det gjorde inget om jag glömt vad jag kollat på.
Snygg vinjett har dock True blood som Aaro tipsade mig om. Har inte kommit in så bra i serien men vinjetten och musiken är jäkligt bra. Och nu har också Reapers nya säsong startat, väntar nu bara på att greek också ska starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0