Co lombia

Hoppar på planet i sthlm som har destination Newark. Alla lyckades få fönsterplats, vilket alltid är skönt. Jag fick så klart längst bak men som tur va så på det här planet gick det att fälla stolarna även där. Det som var ännu bättre var att när d sa boarding complete så var de 2 platserna på min rad fortfarande lediga. Men precis när jag känner känslan av glädje så kommer det en stor gubbe och sätter sig, han tyckte det var bättre plats här än på sin egen plats. Så inget liggande på den turen.
Hoppas på planet från Newark mot Botoga. Hamnar jag och fotografen längst bak och här kan man inte älla sättena, plus att det kommer en jävla kärringen och sätter sig, så det var en mardöms resa man hade framför sig. Dock gick tanten så vi fick lite bättre plats. Jag lyckades somna men fotografen hade det värre, varje gång jag vaknade upp hade han en ny sovposition, vid ett tillfälle satt han på golvet med huvudet i sätet. Men fast man sov var det ingen trevlig flygning. Jävla snål continental airlines, er ska man inte åka med.

Strax så ska vi bege oss utt på de farliga gatorna i colombia, ska bli spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0