Fest

Idag var vi på STO_CPH sommar fest som var lite dålig om man jämför med förra årest höjdare. Det var två timmar med dricka och sushi (ussssch) och lite rools som jag slängde i mig. Sen när klockan slog 20 (gratis baren stängde) så dog festen ganska så snabbt. Men vi var några som stannade kvar, vi drack och snackade och jag tror att jag aldrig varit närmare "repanfolket".
Sen efter ett tag när fler lämnat festen gick vi upp på dansgolvet och där står två killar och spelar musik (techno skit) och inte en jävel dansar och då är jag ärlig som säger att ingen dansar och de fortsätter spela denna skitmusik (som Dj så måste man kunna se vilket folk det är och vad de gillar och inte bara spela vad chefen sagt att de ska spela. Man ska inte vissa sin stil utan man ska göra publiken glad vilket jag gjorde varja gång jag spelade, Villken publik har vi ikväll? Spela vad de gillar! Var bered med all musik). Då vill man som gammal DJ gå upp och droppkicka dom och slå igång "final countdown".  Musik man kan sjunga till! när folk är fulla dansar folk till vad som helst bara de kan sjunga till det!!  Varför är det "inne" som Dj att spela svår musik, det är OK på en inbjuden fest där man vet vad folk vill ha. Men ett uteställe som spelar glad sommar musik som folk kan dansa, vara glada och sjunga till. FAN gyllene tider funkar helt utmärk

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha! Du ÄR så rolig. Nästa gång får du fan gå fram till DJn o önska gyllene tider. Jag vill vara med då!

2009-06-20 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0