King of pop

Helt fantastisk minnestund för mr. Jackson. Var valdigt nära att gråta flera gånger men hade mamma bredvid så höll inne på det. Men hade jag kollat på själv så hade jag stor gråtit vid flera tillfällen. Speciellt Broke Shields tal, hela slut upträdet speciellt när man ser Broke sjunga med och bara leva sig in i stunden och bara njuta, det var vackert. Andra broderns inledande del av talet var fantastiskt men dotterns var fan så mycket starkare, riktigt stark. Lina hade vi kollat så hade jag släppt efter så hade du äntligen fått se mig fälla en tår. 
Saknade dock Timberlake, bet it och billy jean, lite synd.

Det roliga är att när jag så Steve Irwins  minnesstund på Animal Planet så grät jag massor men då var jag också ensam. Dock fick jag känslan under kvällens cermoni att det var en tid för glädje och inte en sorg!

Fan vi har förlorat en stor artist som gjort mycket för musikens värld, kommer nog aldrig få se nåt liknande igen.

Kommentarer
Postat av: kicki

Du har så rätt.. Jag satt själv igår och grät som aldrig förr.. Sjukt fin memorial..

2009-07-08 @ 09:11:48
URL: http://thekiika.blogspot.com
Postat av: Lina

Vad fin du är Fredrik! ag satt i ett hus full av testosteronstinna män (tänk Bobbo) så jag kunde inte gråta heller. Vi kan youtuba när du kommer hem så gråter vi ihopa.

2009-07-17 @ 00:04:55
Postat av: kizzy

blir chokad av att ens bobbo tittade på det, eller han satt och svor och skällde hela tiden

2009-07-22 @ 09:38:12
URL: http://kizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0