Top 5 fest 08

Ska försöka göra en lista över 2008 års fester. Är inte er fest med behöver ni inte vara ledsna. Den var kanske så bra att jag blev så packad och inte minns hur rolig den var.

5. Tivolirock i somras hemma i Kristianstad, alltid lika roligt. Men den får nog dela plats med dagen innan. Jag och Andreas har börjat med att suppa till ganska rejält dagen innan de sista åren och det brukar alltid bli jäkligt kul.

4. Slutfesten av i en annan del av köping som var hur rolig som helst, öppnade hela hotel resturangen speciellt för oss

3. Karlstad, jag och Jonas hänger med Matti i Karlstad och det blev en helt galen kväll. Var väl inte helt nykter när jag skulle jobba med Första, andra, tredje dagen efter, men helt klart värt det

2. Kräftskivan hemma hos mig, började med bowling slutade med stulen kamera

1. Midsommar afton ute i de norrländska skogarna. Älskar norrland för det första. Börjar dagen med champagne och ciggariller, fortsätter med bowl, grillning, och bad i havet. Lagom många härliga norrlännigar. Super väder, de var riktigt underbart.


Fester som nästan kvalade in:
Jag, Aaro och farfar super till en torsdag i Arvidsjaur. Jag rakar håret innan vi går och lägger oss
Fest i Älvsbyn dagen efter, startade bra med brändboll, slutade lite sämre med utestället som jag blev lite besviken på. Brändbollen i sig var ju jäkligt roligt, länge sen man spelade.
Mitt kalas i min lägenhet, inte så vilt men desto trevligare människor i en skön atmosfär
Sista dagen i thailnad med spårlöst

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHA! Du är så störd.

2009-01-19 @ 22:04:57
Postat av: Sulan

vad fan! Trodde att båtturen i solnedgången i kombination med blåvalen på krogen som ville ge Aaro massage skulle tippa vågen till min fördel =)

2009-01-22 @ 22:14:50
Postat av: sulan

kan säga att det var jävligt nära

2009-01-26 @ 02:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0