Film

Såg eagle eye som är en bra film, jäkligt snygga effekter och det finns också en bra tanka bakom det hela nu när vi blir mer och mer styrda av datorer. Gillar också killen från transformers med det konstiga/franska namnet. Ser fram emot transformers 2, den första var ju onani av speciall effekter, mådde duktigt bra efter jag gick ut från bian. Såg den två gånger på bio, dock var andra gången betald. Så eagle eye rekomenderas starkt.

Såg The moguls som var en lagom skön film som man inte bör betalla särskilt mycket för att se men ändå värd att se. Handlar om en kille som vill lyckas nån gång och tänker då göra det genom att göra en amatör porrfilm. Ted Dansson spelar härlig bög i filmen. Jeff Bridges som spelar huvudrollen gör också en skön narration under filmen.

Såg sen The day the earth stood still på bio, själv, vilket jag föredrar. Förstår dock inte varför jag valde denna film för jag hatar verkligen Keanu Reves som skådespelare, nästan lika mycket som jag hatar Ben Affleck som är en helt värdelös skådis som jag inte fattar att han fortfarande kan få jobb på en film. Låt han reggisera eller producera bara jag slipper se han på film, hans polare Matt Damon är däremot en grym skådis som leverear.
Filmen i sig var väl OK, har inte sett orginalet. Men finns lite små saker jag stör mig på, de sitter och pratar kinesiska och helt plötsligt när de ska snacka känslor och patrionism så byter de till engelsky? WHY??? Snygga effekter och alltid lika kul  att se T-bag dyka upp i fler filmer.

Rekomenderar starkt att kolla igenom serien Arrested development har sett de två första säsongerna och det är klokrena karaktärer och det finns bara tre säsonger så det är snabbt igenomkollat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0