Wikiki

Har nu anlänt till Hawaii och det är lagom varmt så här mitt i natten. I måndags blev det festande tills sent och ingen sömn ingan taxin kom. Sov till england sen kände jag mig nykter och som en människa igen. Kommer till Los Angelas och sätter oss på planet, men det varar inte så länge så vi får gå av för planet var paj och blir yterligare 3 timmar i LA. Kommer i väg och landar 11:30 pm lokal tid på hawaii och hinner till hotellet och ta två öl innan baren stänger.

Kollade med bartendern angående bambu tatuering men fick reda på att killen han kände inte gjorde det på turister utan det var en inre cirkel och man bör ha bptt här i flera år innan de gör en sån på en och rekomenderade syd amerika (där jag just varit) Men ska kolla runt lite imorn, har hört att det ska finnas här på öarna.

Nu är ma lite trött och blir sömn i 6 timmar innan äventyret börjar på ön.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken globetrotter du är, Kizzyboy! :) Men roligt att livet treats you well! ;P Kram.

2009-02-04 @ 19:53:44
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0