sms

Kul att få sms i syd korea. Har skämtat de dagar vi varit här att inslagsproucenten fått att hon får samma sms om oh om igen uppe i 15 nu tror jag där det står att hon är grym, fotografen får skryt av sin polare att han fåt ligg och är uppe i 20 nu. Man har uppleft tidigare att man får samma sms om och om igen men här är det extremt och jag var glad att jag inte hade  några kompisar och slapp sms. Men fick ett idag av mamma "hur är det där borta" jag svarade det men nu har jag femton lika dana sms i inkorgen hlt sjukt, här nere tar det aldrig slut.

En annan sak jag och Hans snackade om att vi tycker inte att koreaner är säskilt snygga. Men tycker de att vi är snygga, man undrar och inte har vi heller blivit uttidade när vi varit här. Men idag var vi på en resurang och som asiater ska vara så blev de skit packade. Jag och hans var de enda vita där. Ingen tittade på oss men vi hade koll på ett gäng som blev riktigt packade och det var riktigt underhållande. Vi kom fram till det att vi inte gjort samma sak om vi varit i Usa men att det var mer OK här så vi kollade när de hade kul efter två öl och skämtade. Sen när de skulle gå så kom de fram till oss (kunde ingen bra engelska) så ville de berätta hur kul det var att vi var där. men berättade (och det här förståd vi) "your handsome, and you too" de tyckte också Hans var lik Bruce  Willis (direkt när de sa det så tänkte jag smma sak). Men det roliga att de var fem killar som ville skaka hand, lämna sin visit kort (jag lämnade mitt så klart) och berätta hur snygga vi var, alla ville det och skaka hand. Så vi kom fram tll att vi bekräftat myten, att asiater tycker västerlänigar är snygga

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är underhållande du!

Kul att du börjat skriva om roliga saker, och inte hela tiden referat på zombieskräckisar.

Snälla fortsätt så här!

2009-02-26 @ 09:21:19
Postat av: Kicki

hahaha! ja, nu börjar det likna nått kizzyboy! Håller totalt med föregående talare!

och självklart härligt att höra att ni har de bra där eh.. nere? over there? Äh, där ni är helt enkelt!!

2009-02-26 @ 12:36:18
URL: http://kiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0