TV

I lördags satt jag och jonas oss ner för at spela klart Gears of war 2 efter lite för långt uppehåll. Trodde vi skulle bli klara men efter 5 timmar började vi bli lite små fulla och sugna på en film så vi började kollade på
Promotion som vi somade till och kollade klart dagen efter och den var inte så bra. Då var wolverine som vi kollade till midagen bättre. På söndagen spelade vi klart Gears of war 2 som är fantastiskt snyggt gjort och nu väntar man på trean men först kommer ju Halo 3 ODST som jag verkligen längtar till. Innan dess tänkte vi dock spela igenom Army of 2 vi har verkligen kommit igång med speladet. Nu ska han dock till malaysia en månad s jag får hålla tummarna varma med Chronicols of riddic.
Ikväll blir det GI Joe och sen kom också men TV tillbaks från lagningen och det ska bli trevligt med en stor TV.
Sen längtar jag efter Peter Jacksons nya film, district 8 tror jag den heter och den lovar gott.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!



Nja, inte speciellt jättemånga ändå.

En stor Skäggagam (Ödla) ett större akvarium med Discusfiskar och en Black Ghost. Sedan ett 120L akvarie med grodorna. Mer än så kommer det nog inte bli =)

2009-08-19 @ 08:37:15
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0