Ungern - Budapest

Första dagen ute på stan idag. Står vid en väg och hör hur polisen kommer körandes. Förstå  hur förvånad jag blir när det kommer en Opel corsa med två storväxta killar i. Det ser inte bara roligt ut men också vilka bilar ska de köra ifatt med den bilen, Ford ficus?

Har kört ett antal timmar bil idag och precis som jag föreställde mig så spelar alla radiokanaler bara skit techno hela tiden, hittade en klassisk kanal men va fan är bäst?

Parkerade bilen lite senare och fan va coolt. Kör in bilen på en platta går ut och sen åker den iväg upp i luften och förs in i en ficka sen står den där resten av natten. Har fan bara sett det på film tidigare.

Kommentarer
Postat av: Sulan

man oh man! kolla in detta youtubeklippet, det är bland det roligaste jag sett. Den är så sjuk alltså. Du måste se hela, den är lite tradig i början men sen jävlar =)

http://www.youtube.com/watch?v=-QRCKNoUgko

2009-04-15 @ 21:54:55
Postat av: Sulan

Man oh man! Kolla in detta youtubeklippet, bland det sjukare jag sett. En instruktionsvideo för gaffeltruckförare i Tyskland. Den är lite tradig i början men sen jävlar =)

http://www.youtube.com/watch?v=-QRCKNoUgko

2009-04-15 @ 21:58:18
Postat av: Sulan

fan vad din blogg laggar ibland. Nu blev det två inlägg för att den inte uppdaterade tillräckligt fort....jaja, ha det gött i budapest!

2009-04-15 @ 23:27:04
Postat av: kizzy

jag som blev så glad att jag hade tre inlägg så var det bloggens fel

2009-04-15 @ 23:36:25
Postat av: Sulan

Säg det onda som inte för något gott med sig! =)

2009-04-16 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0