Tv- spel

Började med lite wii och gick sen över till Halo igår. Jag van totalt tror jag mot heden, men han hade mig ett tag i Wii men i Halo är jag ju nstan oslagbar. Gick sen över till Gears of war och körde campaign och satt fan till 5 imornse och vi kom riktigt långt och nu har mitt gamer tänkt kommit igång så nu är jag sugen på mer men han har sin flickvän som han måste umgås med så jag får tyglas lite, men sen jävlar.
Nya Guitar hero metallica, verkar riktigt frymt, spelade precis demot. Verkar bli jävligt många låtar inte som aerosmiths guitar hero. Dessutom kommer man kunna köra som helt band plus att man kommer kunna använda dubbelpedal. De du, rinner lite saliv ur min mun nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså när jag tänker på mig själv på bion ensam är bilden väldigt mysig och skön.. Jag kanske ska testa ensam-bio? :)

2009-04-06 @ 16:05:12
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Sulan

Du har inte spelat RE5 ngt? Tänkte om det var bra...

2009-04-07 @ 08:33:08
Postat av: kizzy

inget RE5 spelat ännu, försöker köra igenom de spelen jag har just nu

2009-04-08 @ 15:27:37
URL: http://kizzy.blogg.se/
Postat av: Sulan

Men öka =)

2009-04-08 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0