slaktaren

Såg filmen seed och vilken värdelös film. Plågade mig själv igenom den för jag är inte killen som stänger av en film. Men ända sen Hostel gjordes försöker folk göra så blodiga filmer som möjligt för att försöka slå den. För det första lyckas de aldrig vara så blodiga. Plus att hostel hade en hyfsat bra handling, det har inte dessa filmer. Dock var Hostel 2 en grym besvikelse. De enda som lyckats tycker jag är väl Morden vid wolfcreek och hills have eys (re-make) som dock kom lite innan om jag inte minns fel. Jag, aaro och sulan satt som klistrade i biostolarna när vi såg den.

Snart ska vi se vad midnight meat train har att erbjuda även bats human harvest som jag tror kommer vara helt värdelös. Handlin "ett gäng militärer kommer för att göra något och något land och sen bryter helvetet lås". Den handlingen har man aldrig hört talas om.

Kommentarer
Postat av: Sulan

haha, du får skylla dig själv som slår på en Uwe Boll film. Mannen är ju en av världshistoriens sämsta regissörer! Ed wood hade åtminstone en viss charm i sina(Plan 9 from outer space t.ex.) men Uwe....he sucks ass! kolla in den här länken: http://www.stopuweboll.org/. äntligen en protestlista värd att skriva under på! Såg förresten just filmen Splinter. Den var rätt cool, en habil monsterskräckis. pöss!

2008-11-20 @ 00:57:29
Postat av: Sulan

tillägg: mannen har gjort 14 filmer som finns registrerade på IMDB. På dessa 14 filmer har han ett snittbetyg på 2,44!!!!!! TVÅ KOMMA FYRTIOFYYYYRA! Det är helt sjukt!

2008-11-20 @ 01:06:59
Postat av: kizzy

jag insämmer

2008-11-20 @ 04:35:51
URL: http://kizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0