skit

Fy fan vad jag sett mycke skit skräckisar  på sistone. Igår såg jag Bats: Human harvest, hade inga förhopningar, men satan vad dålig den var, hemsk hela vägen igenom.

I eftermidags såg jag teeth, också en fruktansvärt dålig, film. Bygger på en myt om att en tjej föds med en fitta som har tänder!? Visst den kunde varit läskig men istället så är det knappt något blod alls. Plus att tjejen det handlar om är med i en jävla hålldigoskuldtilldugifterdiggrej, och de jag inte fattar att alltid på film så ska dessa religösa freaks alltid vara glada när de umgås i grupp. Känns så skenheligt, sen är hennes bror då så klaart en kille som älskar analsex, lyssnar på deathmetal och test skjuter sin luftpistol i sitt rum medans han röker på. Karaktärerna är ju så klassikt utstuderade till sitt extrem så att det blir löjligt. Jävla drama om man skulle jämföra den med andra skräckfilmer som innehåller iallfall lite blod.

Sen så jag Redact av brian de palma som handlar om en händelse i Irak där amerikanska soldater våldtar och mördar en irakisk familj. Det har hänt och de gjorde en film om det. Och den var faktiskt helt OK men slutet var lite tråkigt. Men annars kändes den väldigt välgjord. Dock så pratar alla skådisar engelska medans berättar rösten är på Franska? man undrar ju bara why!

Började kolla på where in the world is osama bin laden, av killen som gjorde supersize me. Men dock fanns det bara dutch sub, så jag fatatde inte ett skit av vad araberna säger. Men hade en jävligt rolig början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0