msn

Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: Haha Jo, jag funkar så på folk. Kvinnorna rinner och männen blir hårda
Kizzy säger: de e sant
Kizzy säger: http://tanzenmitdielina.blogspot.com/2008/11/fredrik-sexar-sig.html
Kizzy säger: tänder du inte på den bilden så är det nåt fel
 Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: Vad i helsike är det där för en bild?
Kizzy säger: jag var handmodel för en vinjett och lina tog en rolig bild
Kizzy säger: under pausen
Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: Riktigt mycket bög i den där, vet som inte var man ska börja. Jag visste att gay smittade genom luften, men inte genom bilder
Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger:
Kizzy säger: men sågen och skjortan gör det ju så mycket manligare
Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: Jojo
 Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: man kan vara bög och manlig på samma gång
Aaro - Kontoret, man får skriva ändå. säger: kolla in typ brokeback mountain

Kommentarer
Postat av: Sulan

oj oj oj, tänk om jag fått ditt gay nu åxå??

2008-11-09 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0