halloween

Festen är igång


De döda


Munken


Madonna


Och de andra





Kolla frillan

Stefan har precis buggat skiten ur madde

kizzy har gett mig förtroende ATT skriva ett inlägg på han eminenta blogg. För att tillgodogöra hans exellens ambition och mål m ed denna sajt så borde jag skriva saker som, ååååååh   det var extremt häääärligt att ligga.....

eller...

åååååhhhhh....när man är på fest hemma hos kizzy händer vad som helst, tex så kn...vi allihop....och de var såååå kul!

:)


men istället skriver jag..

Guitarr hero
Rom o cola
tre tjejer o 5 killar
vara 1 munk, två döda och 1 madonna

halloween 2008 är en helt igenom trevlig tillställning med hög mysfaktor. Än så länge så beter vi oss som lagom lätt berusade svenskar i allmänhet gör.

Och jag tror att alla här håller med om att fest hos kizzy är likamed:

Dans
skratt
underhållning
sprit
bra musik
urspårning

PUSS PÅ DIG UNDERBARA VÄN!!!

/madden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0