Första inlägget

Jag tänkte att de kan ju aldrig för sent att starta en blogg, trots det så känns det som om jag är en av de sista att göra det. I den här bloggen kommer jag skriva om allt möjligt.
För tillfället så jobbar jag på en Ålands kryssnings båt där vi följer personalen och filmar deras vardag på en båt. Ett program som kommer gå på kanal 5 i höst. Kan ju också berätta att det blir en hel del festande på båten, inte bara av de som besöker den utan också av oss som filmar på båten.
Detta får räcka som första inlägg

Kommentarer
Postat av: Tomas

Gutt!!!

Äntligen en blogg som jag kan vara intresserad av. Lite mycket filmrecentioner bara, ett framtidsyrke eller???

2008-05-25 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0