Norrland here i am

Anlände till kära Norrland igår och mycke gladare kan man inte bli ännu att vara i Ume där jag för tillfället befinner mig. Dock gick matchen åt helvete för att Sverige inte har lärt sig att avsluta spel.

Men i övrigt var det een bra dag. Jg och Aaro skejtade ner till stan och käkade på Max där man som det bör vara kan ta tallrikar och bestick utan att behöva fråga, som det borde vara på alla max. Enligt Aaro är det tack vare Skellefteå att det är så.
Dagen fortsatta med pizza baknig och folk öls drickande. Och efter matchen blev det lite tvspel och lite semi-pro men den somnade jag till. Hade trots allt gått upp så satans tidigt den dagen.

Idag bär det av mot furugrund för midsommar firande,efter det så startar norrlands turnen.
Ska försöka lägga upp lite bilder senare, när jag hittar en läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0