fortfarande

är  vi i arvidsjaur. När vi var hemma villa farfar spoona och jag ställde upp och han,,,,,,somande. Vi väckte han och gick på laponja och han.....somnade, så att han nästan blev utslängd, men jag väckte han (ni som känner han vet hur svårt det kan vara) och vi satt där ett tag till men nu sitter vi hemma hos farfar igen och vi är alldeles för berusade, så förlåt för felstavningarna, aaro sms:ar aldeles för länge för att de ska vara oseriöst, jocke sätter på abba och här sitter jag. Hej jessicka

SNART KOMMER BILDER JAG LOVAR OCH NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA; KOMMER AVSLÖJA ENA OCH DE ANDRA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en bra dag!:) Kika gärna in i min blogg, släng in en kommentar och rösta på min poll om du har tid! :)

2008-06-26 @ 22:40:08
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0