Tillbaks i Sthlm

Fan va jag är trött på stockholm, ändå har jag bara varit här i 2 dagar. Men den här satans jävla buss strejken tar ju kål på en. Första ska man gå 20 minuter till gullmars och sen kommer man till gärdet så får man knalla 25 minuter till, så man blir helt jävla svettig på vägen hit. Nu får de skärpa sig och börja jobba igen, drabbar ju alla som inte bor mitt i city och jobbar mitt i city.

Men lite roligare saker då. Jag var på Tivolirock i år igen i Kristianstad. Tror det är 12 eller 13 gången om jag inte har fel för mig. Här kommer lite bilder


Soligt och finnt hela dagen. Här satt vi hela dagen utan att flytta oss


Gott om hungriga ankor fanns det


Lite solbränd blev man


Två arga kusiner


Två flak tömde jag och kusinen, cidern är inte min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0