tillägg

Kom på några fler fester som jag ska lägga till.

Camillas fest i slutet av ettan i högskolan. Massor av folk och det var jäkligt kul ute i de norrländska skogarna.
Nyårsfesten hemma hos mig tror det var 01 och sommarfesten hemma hos mig 03.

Några fler roliga händelser är när jag och johanna är på väg hem till steiff smask 07 och möter han och flera helt nakna med bara en badring klockan 16
sen är en händelse som skett många gänger är min och aaros mini förfester med tvspel, hårdrock och öl innan vi går på den riktiga förfesten

Ska försöka sammanställa denna innan nyår och även göra en topp 5 fester 08

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du totalt glömt farfars ferre?

2009-01-15 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0