lista

Jag började tidigare lista top 5 fester. Kom på att jag ska börja lista top 5 av roligaste saker som hänt på fester. Skriver inte vilken plats de kommer på men kom på två roliga saker jag minns från pite.

Vet inte om jag var på plats eller har fått det återberättat. Aaro och jag är packade sista terminen (vi var grässänkor för tillfället och passade på?) som fan. Han lyssnar på skellefte AIKs låt och skriver efter det AIK i pannan efter det så blir han inlåst i erikas hundbur med hänglås. Vet inte hur länge han satt där, tror jag däckade tidigare under kvällen.

Nästa tillfälle var efterfesten efter smask 06. Lite folk hänger med mig och johanna hem efter kåren. Efter ett tag blir johanna tröt och går och lägger sig. EFter ett tag blir jag också jävligt trött (hade ju jobbat med smask hela veckan) och vill gå och lägga mig trots det finns folk kvar i lägenheten. När jag ska krypa ner i sängen så tvingar johanna upp mig för att jag måste underhålla våra gäster. Slutar med att jag tar en kudde och ska gå ut och underhålla våra gäster, men istället går jag och läger mig i köket på mattan och somnar och de andra fortsätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0