fest

är hemma hos lina på fest just nu och det är kul. Sen blir det golden hits. Men planen för framtiden är att vi ska nån gång gå på karaoke i solna igen, var ett tag sen.

Kom på att jag skulle göra en top 5 på grymma festar som man minns. Ska även finnas med motivering. men skippar den nu utan nämner två fester som jag minns med glädje. 

Johanna och anna fyller 20 och 21. Bra blandning med folk (vilket jag tror kommer vara genomgående, för folket på festen gör festen och är det sköna människor som inte känner varandra tidigare så kan det bli jävligt bra, om man blandar rätt som jag brukar göra)
Min inflytningsfest i sthlm, samma sak som ovan, rätt blandning så kan det bli jävligt bra.

Kommer sammanställa listan när jag känner att jag är klar, men det är svårt, har varit på så många bra fester. Men kommer uppdatera efterhand och sen sammanställa när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad roligt att jag fick vara med på en lista ;) Det var en riktigt kul fest faktiskt!

2008-12-07 @ 12:23:07
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Sulan

ny trailer till friday the 13th på movies.yahoo.com. Nu börjar det suga i slashertarmen!

2008-12-07 @ 22:09:56
Postat av: kizzy

ja satan nu börjar man bli sugen

2008-12-08 @ 17:44:51
URL: http://kizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0