3 dagar

Skulle ju berätta vad jag gjort i 3 dagar och de ska jag göra nu. Min bror skulle kommit till mig förra söndagen men ringde på lördagen och sa att de inte kunde. Min kusin ringer strax efter och frågar om de kommer. De kommer inte så då besätmmer han sig för att dra upp till mig dagen därpå. Han kommer vi super, badar, super och beösker skansen och djuren och super lite till och sen ser vi batman the black knight. Detta är så kallat ett snabbt recap på tre dagar.

Har nu varti i sundsvall i tre dagar och jobbat med Första, andra, tredje. Ligger nu själv på hotellet efter att alla åkt hem. Kände inte för att köra hem lastbilen själv 40 mil klockan 20:00 på kvällen efter att varit uppe sen 07 imorse så nu ligger jag och tar det lugnt på hotellet och kör hem imorn.

Inför nästa helg säger jag, tjena helsingborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0